Zwroty:
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) – Klient ma prawo odstąpienia od umowy zakupu 14 dni od otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
W pozostałych wypadkach możliwość i warunki zwrotu uzgadniamy indywidualnie (nie podlegają zwrotowi produkty personalizowane).
Przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera, wszelkie reklamacje dotyczące transportu muszą być zgłoszone kurierowi w momencie odbioru przesyłki.
Każdy Klient dostaje z systemu wiadomość o wysyłce przedmiotu zamówienia j.n.
Wiadomość o potwierdzeniu wysyłki:
Przesyłka została dzisiaj nadana - Kurier K-ex ................................, proszę sprawdzić zawartość w obecności kuriera, nawet jeśli
z zewnątrz nie będzie uszkodzona. W razie uszkodzenia proszę o spisanie protokołu wraz z dodaniem klauzuli, że zrzeka się Pani/Pan odszkodowania na rzecz Mediagraf Magdalena Urbanek (nadawcy). Taka informacja jest wymagana, abyśmy niezwłocznie mogli wysłać nowy towar.
Po przesłaniu na maila protokołu szkody oraz zdjęć uszkodzonego produktu - nowy art. jest wysyłany w terminie jego realizacji (bez czekania na zwrot kosztów od kuriera).
Jeśli Klient nie zaznaczy opcji odszkodowania na rzecz firmy Mediagraf Magdalena Urbanek - to odszkodowanie jest wypłacane na r-ek Odbiorcy przesyłki. Zamówienie należy wtedy złożyć ponownie.
Nie podlegają zwrotom:
Produkty uszkodzone lub noszące ślady użytkowania, kopiowania, otwierania opakowania.
Produkty, które zostały skonfigurowane na indywidualne zamówienie lub takie, którym towarzyszyło wykonanie usługi na indywidualne zamówienie - np. personalizowane, wykonanie wydruków, naniesienie grafiki, cięcie materiałów na wymiar itp.
Produkt należy zwrócić po uprzednim skontaktowaniu się ze sprzedawcą, w stanie niezmienionym (zapieczętowanym) na własny koszt. Zwracając towar ponosisz ryzyko uszkodzeń lub utraty podczas transportu - możesz ubezpieczyć na własny koszt przesyłkę
u spedytora. Nie podlegają zwrotowi koszty transportu do klienta i ew. towarzyszące im koszty ubezpieczeń.
Reklamacje, gwarancje i serwis - nowe zasady
Jeżeli zdarzy się, że zakupiony w naszym sklepie produkt posiada wady, zgłoś ten fakt niezwłocznie w formie pisemnej. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i omówi dalszy tryb postępowania. Prosimy nie wysyłać produktów bez uprzedniego uzgodnienia. W razie nieuzasadnionej reklamacji nie przyjmujemy przesyłek kurierskich za pobraniem, a koszty transportu będziesz musiał pokryć w z własnej kieszeni. Jeżeli produkt został uszkodzony podczas transportu przez firmę spedycyjną, warunkiem przyjęcia reklamacji jest protokół szkody podpisany przez przewoźnika. W wypadku uznania reklamacji zwracamy identyczny produkt, a gdy jest to niemożliwe - pieniądze - chyba, że uzgodnisz z nami inną formę - np. wymianę na inny produkt. W wypadku produktów drukowanych techniką wielkoformatową, offsetową czy też cyfrową należy mieć świadomość, że specyfika tych technik może powodować niewielkie różnice kolorystyczne w stosunku do tego, co widzisz na ekranie lub co uzyskałeś z drukarki biurowej. Różnice takie nie dają prawa do reklamacji.
Każdy Klient dostaje z systemu wiadomość o wysyłce przedmiotu zamówienia j.n.
Wiadomość o potwierdzeniu wysyłki:
Przesyłka została dzisiaj nadana - Kurier ................................, proszę sprawdzić zawartość w obecności kuriera, nawet jeśli z zewnątrz nie będzie uszkodzona. W razie uszkodzenia proszę o spisanie protokołu wraz z dodaniem klauzuli, że zrzeka się Pani/Pan odszkodowania na rzecz Mediagraf Magdalena Urbanek (nadawcy). Taka informacja jest wymagana, abyśmy niezwłocznie mogli wysłać nowy towar.
Po przesłaniu na maila protokołu szkody oraz zdjęć uszkodzonego produktu - nowy art. jest wysyłany w terminie jego realizacji (bez czekania na zwrot kosztów od kuriera).
Jeśli Klient nie zaznaczy opcji odszkodowania na rzecz firmy Mediagraf Magdalena Urbanek - to odszkodowanie jest wypłacane na r-ek Odbiorcy przesyłki. Zamówienie należy wtedy złożyć ponownie.
Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
................................................ ................................, dn. ................................
................................................
................................................
imię, nazwisko i adres konsumenta
..........................................
..........................................
..........................................
..........................................
nazwa i adres sprzedawcy
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy
zawartej dnia ................................... dotyczącej zakupu następujących rzeczy:
1) .............................................
2) .............................................
3) ..............................................
Wyrażam zgodę na zwrot dokonanych płatności na rachunek bankowy o numerze:
............................................................
.......................................... podpis Konsumenta