Terminy realizacji
W związku z tym, że oferujemy zróżnicowany, a jednocześnie najczęściej bardzo specjalistyczny asortyment, nie możemy z góry określić jednego, obowiązującego terminu realizacji. Kompletując ofertę wybieraliśmy produkty, które znajdują się możliwie w stałej sprzedaży, jednak nie możemy wykluczyć, że w wyjątkowych wypadkach konieczne będzie sprowadzenie pewnych produktów na zamówienie, czasem konieczne będzie wykonanie dodatkowych usług (wydruki, grafika, znakowanie), konfekcjonowanie, kompletowanie zestawów itd. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i uzgodni termin realizacji - jeśli nie będzie Ci odpowiadał, anulujemy zamówienie.
Termin wykonania zamówienia oraz dostawy są podawane w dniach roboczych, w dni wolne: soboty, niedziele i święta nie pracujemy.
Sposoby odbioru
1. Kurier - Zamówienie zostanie wysłane za pośrednictwem firmy spedycyjnej wg kosztów okreslonych w naszym serwisie (w przypadku zamówień na przedmioty z różnych kategorii prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki).
2. Inny kurier - Zamówienie zostanie wysłane za pośrednictwem wskazanego przez Ciebie przewoźnika. Szczegóły podaj w polu "Komentarz do zamówienia". Koszty transportu i ew. pobrania uregulujesz sam z przewoźnikiem.
3. Odbiór osobisty - Zamówienie można będzie odebrać w uzgodnionym wcześniej terminie w naszym biurze w Bielsku-Białej, ul. Bałtycka 9, w godz. od 9 do 16, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Pamiętaj o sprawdzeniu stanu przesyłki w obecności przewoźnika i w razie problemów - o sporządzeniu podpisanego przez niego protokołu szkodowego, będącego warunkiem przyjęcia reklamacji.